Rejestracja rozmów
Systemy rejestracji rozmów telefonicznych to kompletne i w pełni niezależne jednostki. Rejestrują od 1 do 32 kanałów z linii miejskich analogowych i cyfrowych oraz z linii wewnętrznych. Są kompatybilne z większością central telefonicznych oferowanych przez producentów na rynku polskim.
Poszczególne rozmowy są zapisywane w oddzielnych plikach oraz w bazie danych, dzięki czemu przy przenoszeniu pojedynczej rozmowy zachowany zostaje jej oryginalny format. Funkcja ta pozwala wykorzystać zarejestrowane dane jako materiał dowodowy. Istnieje możliwość konfiguracji formatu zapisu - możliwy jest zapis rozmów w formacie skompresowanym, nieskompresowanym lub w obydwu formatach jednocześnie. Systemy rejestracyjne mogą pracować jako niezależne urządzenia lub jako elementy sieci LAN/WAN, z dostępnymi funkcjami administracji zdalnej w środowisku Windows.
Taka specyfika działania zapewnia dużą elastyczność i wszechstronne możliwości zarządzania. Dodatkowo, architektura proponowanych przez Nextnet rozwiązań sprawia, że są one w pełni otwarte na rozbudowę o dodatkowe moduły i poszerzanie o nowe technologie.